Blou Bul Bloggers - Archives  

Vodacom Blue Bulls downed at Newlands
Posted on Monday, September 04, 2006 - 09:19
Gary Botha © Touchline PhotoVodacom Western Province completed the double over the Vodacom Blue Bulls with a courageous 23-12 victory (halftime 6-0) in an Absa Currie Cup match in Cape Town on Friday.

A pair of tries by racy fullback Gio Aplon gave them control of the match at the start of the second half although it was their gutsy defence on their goal-line that eventually secured them the points.

The Bulls twice had claimed tries ruled out by the TMO and a third was lost over the goal-line by Gary Botha while they spent long periods of the second half camped in the Province 22.

But the home side's spirit, their tackling and the Bulls' determination to attack close to the ruck saw Province complete the double over their northern rivals, following their 15-6 victory at Loftus earlier in the season.

With so much at stake neither side were prepared to take any chances and the ball was not passed to the outside centre in the first half.

It also meant that Province eschewed their normal eagerness to run all opportunities and the only points of the first half came when their captain Luke Watson directed Naas Olivier to kick for poles in the second and 15th minutes.

He was successful with both while Bulls flyhalf Derick Hougaard missed all three of his first-half attempts and was also short with a long-range drop-goal attempt.

However, the Bulls came closest to scoring the first try of the match in the 32nd minute. A second great tackle by Gio Aplon in as many minutes had stopped Marius Delport a metre short and when the ball was recycled, Gary Botha spilled the ball over the line.

A few minutes later the Bulls were back down in the same area and this time it was Bolla Conradie who denied them. The combative scrumhalf got himself under Delport as he crossed the line and the TMO decided a try had not been scored.

Straight from the restart, Province claimed the first try of the match and it was a cracker. Luke Watson broke from his own 22 from the kick-off and the ball was moved quickly to the left from the first phase.

De Wet Barry found Aplon on the right-hand touchline and after his pace had taken him away from the first defenders he chipped and re-gathered to complete an outstanding try from halfway.

The Bulls' riposte was immediate. Frikkie Welsh forced himself over in the left-hand corner and Morné Steyn - who took over the kicking duties from Hougaard - slotted the touchline conversion.

Olivier squeezed out another three points with a penalty before a second special try from Aplon gave Province what was to be their crucial lead in the 56th minute. This time though it was owed to Sireli Naqelevuki who burned his marker and then sped away from the chasers before turning the ball infield to the fast-closing Aplon, who finished things off behind the poles.

Again the Bulls hit back - this time through Morne Steyn who scored over in the same corner that Welsh had and this time his conversion went wide.

After that the visitors huffed and puffed but they couldn't blow down the Province house.

Scorers:

WP - Tries: Gio Aplon (2). Conversions: Naas Olivier (2). Penalties: Olivier (3),

Bulls - Tries: Frikkie Welsh, Morne Steyn. Conversions: Steyn:


Blue Bulls Blog
KB /Marcel

Ten minste maak alles nou meer sin!! Niks se eintlik BAIE!!!!
Posted by All Blue (Alberton) on Monday, September 04, 2006 - 14:06
Hulle is op die bol vandag ne, maak sommer vroeg al blog skoon!!
Posted by Koning Blou (Centurion) on Monday, September 04, 2006 - 14:08
All Blue, wat dit vir my sê is die WP = 2 drieë, die Bulle 2 drieë, wat dit nie sê nie is: die WP + 0 TMO beslissings teenoor die Bulle se 4 TMO's
Posted by Anon (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:08
Ja,maar ek het nie kans gekry vir die back-up nie,
Posted by Marcel (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:09
O hel ja Marcel, hulle het ons onkant gevang vandag!!
Posted by Koning Blou (Centurion) on Monday, September 04, 2006 - 14:10
Dag se almal wat 'n blou maandag, ek is nie so kwaad nie net erg baie erg teleurgesteld in die Bulle.
Posted by BlueBullFranklin (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:14
dink julle die ou wat die blog skoonmaak is wp? aangesien KB reken hulle is oppie bol... ?
Posted by Lose_Yourself (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:14
Hallo BBFranklin,

Moenie worry nie, gesels so rukkie saam en jy sal beter voel!
Posted by Koning Blou (Centurion) on Monday, September 04, 2006 - 14:15
Goeie middag BlueBullFranklin.
Posted by Marcel (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:16
Hoe was die party toe vrydag gewees
Posted by BlueBullFranklin (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:17
Bulle, Bulle, Bulle! Staan op en ruk julself reg, of buig vir die ander vier unies(en miskien nog die Griquas ook!)
Posted by BLOUHART (PRETORIA) on Monday, September 04, 2006 - 14:18
Baie lekker BlueBullFranklin,behalwe nou vir die uitslag,hoop ons sien jou volgende keer.
Posted by Marcel (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:19
Die party was BAIE lekker BBF, selfs na die wedstryd het ons nog lekker gekuier!
Posted by Koning Blou (Centurion) on Monday, September 04, 2006 - 14:19
BLOUHART,die enigste spanne wat gaan buig gaan voortaan ons opponente wees.
Posted by Marcel (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:20
Net Jammer Derick kon ook nie die mas opkom nie. Ons sal ons moet regruk anders sien ons nie weer 'n semi hierdie jaar nie. KOm aan Bulle!!!!!
Posted by Steyn (Bloemfontein ) on Monday, September 04, 2006 - 14:20
Met die Cheetahs game gaan ek beslis daar wees.
Posted by BlueBullFranklin (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:21
Kan iemand dalk vir my verduidelik hoekom ons met 'n geel kaart gestraf was. Ek voel die ref was bietjie trigger happy en het gevoel as hy 'n wp man moet af stuur moet ons ook gestraf word?
Posted by BLOUHART (PRETORIA) on Monday, September 04, 2006 - 14:21
Steyn, dis so asof Derick en Morne nie meer hulle pale skope oefen nie. Hulle altwee sukkel daar mee, en op die oomblik wonder ek as daar enige loskakel is, wat ons agterlyn kan weg kry.
Posted by BlueBullFranklin (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:22
Marcel,
Ek hoop in my hart so maar soos dinge op die oomblik gaan lyk dit bietjie moeilik. Die Leeus het 'n makliker pad na die einde toe as ons, en ons het klipharde wedstryde wat voorlê!
Posted by BLOUHART (PRETORIA) on Monday, September 04, 2006 - 14:24
Hi daar almal. Net 2 dinge.
1)Is Stefan Basson nou uit die prentjie uit? of is hy beseer of wat.
2) Moet julle ook 2 keer aanlog voordat julle op die blog kan post.

Ek glo met my hele hart dat die Bulle die hele land gaan verras die volgende 4 games. Watch this space.
 
Posted by Bloues (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:30
Dis waar BLOUHART en gaan ons nou uitvind van watter stofasie die Bulle aanmekaar gesit is.
Posted by Marcel (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:30
Dis goed so BLOUHART - sulke groot wedstryde haal die beste uit die Bulle uit.
Posted by Koning Blou (Centurion) on Monday, September 04, 2006 - 14:30
Ladies and gentlemen,boys and girls of all ages.The rock has entered the bullring.

Prooooovince ,Prooooovince ,Prooooovince

My sympathy to all the bulls fans. Let me start by saying that the game on Friday was true North/South Derby match. Rugby in the cape is truely healthy.

Both teams had their chances and in the end wp took their chances and Bulls didnt. My first alarm signal i had was frekkie as captain(nogals from the wing).Pota "Plain k@k" Human what the hell are you thinking.If you compare the two captains on friday Luke and Frekkie,there is a hell of a difference.You cannot captain a side from the wing.He was so far from the game. at one stage I thought Luke was the only captain on the field.Some people will say that he is a senior player and he should be captain.I say dont talk rubbish to me.Senior and leadership is two different things and wp learnt that last year.Barry as captain cost wp games and wp then gave it to Luke.Its time for Kunn step up to the plate and take over.

My next alarm signal(this has always been a signal) is Pota "plain k@k" Human as coach of the bulls.When the bulls put him coach(lets face what track record has he got?),the bulls lost a lot of fans,money,game plan and competitiveness in the currie cup.

Where was Basson?Roets was in lala land after barry tackled him.The bulls decided to play an open game,Basson was the perfect player for that type of game.Just look at aplon.

I see the lions won on saturday.Frekkie said when the bulls make the semi finals its a whole new ball game. I agree its a whole new ball game but the bulls need to get there first and it doesnt look good. The lions are playing wp and then they have a easy run to the semi and the way they are playing at the moment, it doesnt look good for the bulls.

Think the alarms bells should be ringing hard because not only did the bulls lose but the u19 and u21 lost.

Lets put the blame where it belongs.Pota "plain k@k" Human (selections,game plan),bulls adminstrative(Taking meyer out as coach and putting Pota "plain k@k" Human and thinking that that the s14 is better than the currie cup.We gives a crap about the s14.no sa a team will ever win it) and the players themselves need to talk a hard long look at themselves.Pedrie has been ordinary for the bulls(lets face it)but the way he played on saturday for the boks
,you have to stop and wonder.

Thats my thoughts.

Do you smell what the rock is cooking.

 
Posted by The Rock (Cape Town) on Monday, September 04, 2006 - 14:31
Hallo Bloues,

1) Hy is nie beseer nie, hopelik sal hy vorentoe betrokke wees.
2) Ja

Ek stem saam, hou die Bulle dop van hier af!
Posted by Koning Blou (Centurion) on Monday, September 04, 2006 - 14:32
Het julle dalk 'n antwoord oor die geel kaart?
Posted by BLOUHART (PRETORIA) on Monday, September 04, 2006 - 14:32
Hallo Klip,

Baie geluk met jou span se oorwinning. Van die goed wat jy se is wel waar maar ek stem nie saam met alles nie. Die S14 is belangrik en 'n S.A. span kan dit wen. Pote is nie die probleem nie, die spelers se motivering en "dedication" is.
Posted by Koning Blou (Centurion) on Monday, September 04, 2006 - 14:35
blouhart ek wens ek kon vir jou gese het
Posted by BlueBullFranklin (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:36
KB
Ek stem 100% met jou saam. Kyk net die motiveering van die bokke die naweek! Ek het lanklaas gesien dat hulle so graag wil speel EN wen!
Posted by BLOUHART (PRETORIA) on Monday, September 04, 2006 - 14:37
Bloues ongelukkig moet ons almal 2 x inlog,weet nie hoekom nie.

The Rock,Pote has not had the ideal start to the cc,agreed.But i seem to remember,mot so long ago when your own coach was also under huge pressure,and doing nicely his second season in charge.

Our captain though,i agree,is too far from the play,and not dissiplined.
 
Posted by Marcel (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:37
BLOUHART, soos ek verstaan het hy v Schouwenburg gestraf omdat hy met sy skouer in is op 'n WP speler. Ek stem glad nie saam nie maar nou ja, so gaan dit maar met skeidsregters!
Posted by Koning Blou (Centurion) on Monday, September 04, 2006 - 14:37
Bulle

Die rooi gevaar sal afgeweer word die naweek. Valke om die Leeus te wen.
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 14:38
Steyn

Die Bulle presteer op hul beste as die druk hoog is. Glo my vas ...Die poppe gaan van nou af begin dans!!
Posted by All Blue (Alberton) on Monday, September 04, 2006 - 14:38
SO regverdig dit my denke dat die ref bietjie trigger happy was?
Posted by BLOUHART (PRETORIA) on Monday, September 04, 2006 - 14:39
Hallo Almal
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:39
Hi Terry
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 14:40
Ons vat self 5 punte die naweek Myler.
Posted by Koning Blou (Centurion) on Monday, September 04, 2006 - 14:41
Terry "scout", wat se jy ou maat?!
Posted by Koning Blou (Centurion) on Monday, September 04, 2006 - 14:41
KB

Dit is mos vanselfsprekend of hoe sê ek nou.
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 14:42
Hi Terry

Hoop jy reg Myler,maar ons moet seker maak dat ons van nou af ons eie games wen,dan is daar nie sprake van rooi gevaar nie.Ons pad na die semis le nog steeds in ons eie hande.
Posted by Marcel (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:43
Net so Marcel, die Bulle sal nou hul eie lot bepaal.
Posted by Koning Blou (Centurion) on Monday, September 04, 2006 - 14:43
Koning Blou
Nie veel nie, is Bullebak al terug?

Hallo Myler
Hoe lyk dit daar?
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:44
Goeie dag Terry!
 
Posted by All Blue (Alberton) on Monday, September 04, 2006 - 14:45
Nee Terry, Bullebak is eers die 11de terug.

Het jy al die fotos afgelaai?
Posted by Koning Blou (Centurion) on Monday, September 04, 2006 - 14:46
Terry

Man weersgewys lekker maar rugby gewys sleg. Die plaaslike manne vertel al klaar hoe hulle 50 verby die Bulle gaan sit.
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 14:49
Ons moet net onthou, ons het n 4 punt voorsprong bo die Leeus nogsteeds, ja hulle het net een moeilike game oor,en ons het 2 (Weet nie wat om van Griekwas op Kimberley te verwag nie). Dit gaan n interesante CB word hierdie.
Posted by Bloues (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:50
Koning Blou
Ek sal nou die fotos stuur. Van hulle het baie donker uit gekom.
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:52
Dit gaan interesant wees om vanaand te hoor wat sê ou Joost van sy blaps van Saterdag!!
Posted by BLOUHART (PRETORIA) on Monday, September 04, 2006 - 14:52
Hallo All Blue
 
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:53
Kyk die Griekwas is net 3 punte agter die Leeus so dit behoort hulle ook te motiveer Gaan regtig nod lekker raak. Ons moet net vir ons self speel en nie verwag iemand anders se wen of verllor moet ons help nie.
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 14:53
Dankie Terry
Posted by Koning Blou (Centurion) on Monday, September 04, 2006 - 14:53
Hallo Terry - dankie dat jy die pad vir my aangewys het huistoe Vrydag! LOL
Posted by Anon (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:57
Hallo Anon
Dit is 'n plesier ou maat, het jy al die ou van ons borg gebel?

O ja ons het 7 nuwe members by gekry, vrydag.
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 14:59
MArcel het my ook gevra - sal by hom die nommer kry (dink dit sal goed wees om hulle ook nader te trek, want die T-shirt bestellings kom goed in) Myler het jy vir ons 'n opgradeerde lys?
Posted by Anon (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:00
Sjoe was dit so baie Terry?!
Posted by Koning Blou (Centurion) on Monday, September 04, 2006 - 15:01
Terry, vir die wat nie weet nie - het dit Vrydag op homself gesit om BBB se Members Scout te wees en het 7 nuwe ouens vir ons blog gewerf
Posted by Anon (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:01
Marcel

Personally i dont think wp had the same problem.Our previous coach Carel du pless did not light up newlands but Meyer your prevouis coach did.We did not blame the coach,we blamed the players.

The problem i have with Pota is selection and the type of game that the bulls are tyring to play(running game with 10-man rugby players).Kunn must be made captain.Throw him in now.Some people will say his to young.I say look at wp and Luke watson.Kunn has been captain through the bulls age groups.His involve in the game and he can at least ask questions to the ref(didnt see that from frekkie).

There is no doubt in my mind that he can do a better job then frekkie.Kunn was born a leader.Frekkie not(even when he was playing center).Bulls have got nothing to lose.

Koning Blou

I tell myself every year that the one of the SA TEAMS will win the s14 and what happens?I will agree with you that it is important for sa rugby towards exposure for our players at that level and for higher honours.

However currie cup for south africans will always be no1.S14 for me is just a commercial compitation.I would think for you that the currie cup is better for you too if you look at the history for both compitation
Posted by The Rock (Cape Town) on Monday, September 04, 2006 - 15:02
JA! Hier is nuwe member #1... of #2... of #3; (ek is nie so lekker by nie, ek sukkel nog om reguit te sien, so ek weet nie mooi nie?)
Posted by Lose_Yourself (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:02
Hallo Terry,

Anon, jy is nog gelukkig dat Terry jou pad gewys het, ek het van Rugga Buggas af verdwaal op die regtig pad Roodepoort toe.
Posted by BLOU MAMBA (Johannesburg) on Monday, September 04, 2006 - 15:03
LOL
Posted by Anon (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:04
Lose_, sou jy nie Blou Lem wees nie?
Posted by Anon (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:04
Hi Anon

die nuuste lys. kon dalk oor die naweek nog bygekom het.

T- HEMP GROOTTES

1 Anon (XXL)
2 Blou (XXXL)
3 BLOU MAMBA (XXXL)
4 Blou X (XL)
5 Blou&blou (XXXL)
6 BlueBull Franklin (L)
7 Blyblou (XXXL)
8 Boerbull (XL)
9 Bullebak (XXXL)
10 Danny (XL)
11 Die HEL (XXL)
12 groot blou (XL)
13 groot blou (XXXL)
14 hennie(XXXL)
15 Koning Blou (XXXL)
16 Lippies (L)
17 Marcel (XXXL)
18 min_gepla (XL)
19 Myler: (XXXL)
20 NDB (XXL)
21 Nog altyd Blou Bul (XXL)
22 NOORDE BUL (XXL)
23 Spy_007 (XXXL)
24 strepies (XXXL)
25 Terry (XXL)
26 Bloumal (XL)
27 Tommy the Bull (XXL)
28 xkreniewp (XXXL)
 
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 15:05
Anon
Weet jy of van ons nuwe member al van dag op die blog was?
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:05
Nee, ek is LY van die begin af... ons blou lem (ou staatmaker Brian) is tans in die bok kamp. Pity.
Posted by Lose_Yourself (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:09
Wat het ooit van die "Rainbow Cup" cup geword?
Posted by BLOUHART (PRETORIA) on Monday, September 04, 2006 - 15:09
Terry/Myler/Anon?
Vir al die nuwe lede, n kort opsomming van hoe ons te werk moet gaan om die T-Shirt te bestel asseblief.
Thanx
Posted by All Blue (Alberton) on Monday, September 04, 2006 - 15:10
Saam met Brian Van Rooyen 'n stadige dood gesterf.
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 15:11
Hallo Lose_Yourself
Was hy Vrydag daar?
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:12
bliiiiiiikS3M, as ek daai t-shirts so kyk het ons 'n paar MANNE hier binne... ek voel skielik baie nederig... ?

Maar dis ok, ek is nie bang nie want ek bang nie Blou nie!
Posted by Lose_Yourself (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:12
Almal wat die Cheetah game bywoon kom voor die tyd bymekaar op Girls High se velde en kry dan 'n t-hemp. Net die eerste 30 wat hulle name opsit. "n paar van dir t-hemde word gehou vir ons ongelukkige ouens wat te ver bly om dit by te woon.
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 15:12
The Rock

For the very first time ever I agree with you that the CC is very important. That is the base of SA rugby and I think it is a big mistake to think that the S14 is more important.

Congrats on your team's win over the Bulls. You made use of the opportunities you had and turned it into points. Well done.

The problem in SA rugby at the moment is that the CC is not getting enough attention from the main role players. Look at all the players in the Bok team that do not get any chance of playing but still they remain there. Let them go and play CC to keep them game fit. The other problem with the world cup next year is how is JW gonna know who his in form players are if they dont play either CC or S14 rugby.
Posted by Bloumal (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:13
O ja die hemde is 'n nommer kleiner as die gewone daarom dat almal maar groot gaan.
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 15:13
Ouenns, ouens ouens. Laat ek gou my straaltjie bylas. Help nie jy sit met 60% bal en teken net 42% van die punte in die game aan nie. Reeds gese daar is nie 'n opmerkingskolom op die scoreeboard nie so sal die ouens nou asb ophou teem oor die vier TMO opportunities. Dis dieselfde as urine teen die piskrip. W-E-G!!!!

Die arme opportunis wat gese het ons raak nou mal oor die oorwinning en nuweland, sorry, ons het maar nog net twee games verloor vanjaar (teen dieselfde span nogal) en al drie ons spanne het die sterkste provinsie in SA geklop Vrydag maar ja, ek dink dis iets om oor opgewonde te raak.
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:20
myler ,vertel my van die t shirts , is ek n bietjie agter die tyd , of moet ek skrik,al is dit net om wakker te skrik,
Posted by phillip (STRAND) on Monday, September 04, 2006 - 15:21
Myler,
Dankie vir die terugvoer. Hoe kry ek my naam op die lys?
Posted by All Blue (Alberton) on Monday, September 04, 2006 - 15:23
Hallo phillip, nog nie well done of iets van jou gehoor nie.
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:24
Tyd vir my om te gaan, gesels more weer almal!

Lekker aand vir julle.

BULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted by Koning Blou (Centurion) on Monday, September 04, 2006 - 15:24
phillip

Sien my posting 15:12. Daar is net 'n beperkte aantal hemde en dit gaan aan die Bulle wat die Cheetah game se social vvor die tyd bywoon. ek dink daar is 5 vir ouens wat ver bly. Anon het die borgskap gereël
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 15:25
Lekker aand KB.
Posted by BLOU MAMBA (Johannesburg) on Monday, September 04, 2006 - 15:26
Terry, dude. Dit konnie so erg gewees het nie. Jy't nie so erg gelyk vry aand toe ek daar weg is nie of het die depro jou toe eers getref en toe aan't suipe laat gaan?
Hoop die babie is nou weg. Maar dit was vir 'n goeeie doel. Moet se, julle piepols is nie bang nie
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:26
All blue

Copy en paste die lys en sit jou naam onderaan by. Die lys is alfabeties en ek maak gereeld die nuwe name se inligting bymekaar en plaas dan 'n nuwe alfabetiese lys.
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 15:27
KB, mens sal sweer jy werk vir die staat, anyway tarraparra
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:27
Goed gaan KB
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 15:27
Where was Basson?Is he injured
Posted by The Rock (Cape Town) on Monday, September 04, 2006 - 15:28
Myler, as ek by die cheetahs game is kry ek my hemp of moet ek hom koop. Bereid om 'n bydrae te maak, maar sal maar 'n koki pen saambring om hom so bietjie te mod as dit sinspeel dat die draer 'n bulle supporter is
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:30
Myler
Ek het 'n sponsorship vrydag gekry en hulle kan dalk vir ons nog 'n klomp hempde sponsor.
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:30
Cheers KB.

Not as far as i know The Rock.
Posted by Marcel (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:31
Rocky rocky rocky. Nice feeling to beat them fellows twice in one year ne. When last did this happen?
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:31
strepies, dit sin speel nie dit basuin dit uit dat die draer 'n BUL is.
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 15:31
Nou maar Marcel, wat de M$#R makeer die bulle dat hulle nie die klong speel nie. Tyd dat daar meer aandag aan sevens spelers gegee word en op hoër vlak aangewend word- GIO APLON???
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:32
Eish, ek sal maar die koki penNE moet saambring oubaas
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:33
Myler - Reg so?

1 Anon (XXL)
2 Blou (XXXL)
3 BLOU MAMBA (XXXL)
4 Blou X (XL)
5 Blou&blou (XXXL)
6 BlueBull Franklin (L)
7 Blyblou (XXXL)
8 Boerbull (XL)
9 Bullebak (XXXL)
10 Danny (XL)
11 Die HEL (XXL)
12 groot blou (XL)
13 groot blou (XXXL)
14 hennie(XXXL)
15 Koning Blou (XXXL)
16 Lippies (L)
17 Marcel (XXXL)
18 min_gepla (XL)
19 Myler: (XXXL)
20 NDB (XXL)
21 Nog altyd Blou Bul (XXL)
22 NOORDE BUL (XXL)
23 Spy_007 (XXXL)
24 strepies (XXXL)
25 Terry (XXL)
26 Bloumal (XL)
27 Tommy the Bull (XXL)
28 xkreniewp (XXXL)
29 All Blue (XXXL)
Posted by All Blue (Alberton) on Monday, September 04, 2006 - 15:34
Aarde na Terry, Terry kom in
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:34
Wat het van lippies geword, baie stil vir iemand wat baie raserig was laasweek. Nie dalk seergekry met die quad nie, of is dit skaamverlof;-)
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:35
Mis ek iets of is bakkies en xkreniewpnie ook stillerig vandag?
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:37
Sal bysit All Blue.
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 15:37
OK, so dan sal ek maar 'n dialoog met myself hou.

Hallo strepies hoe gaan dit
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:38
Mense tyd om te gaan.

Vir die Wp manne geniet,hom.

Vir die Bulle,my bloed bly Blou.

Lekker aand almal
Posted by Marcel (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:38
Goed dankie en self? het jy die game gekyk vrydagaand?
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:38
strepies

Spaar maar die raserigheid vir die eindstryd. Ons verloor gewoonlik die geveg maar NOOIT die oorlog nie.
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 15:39
Ja nogal nice gewees om die bulle twee keer te klop na al die friendly abuse wat ek moes verduur
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:39
Hi Myler, Anon, Marcel, Blou koning Terry en ander, o ja voor ek vergeet en jy Strepies.

Om bietjie weg te breek van die "spilt milk" or lost game teen WP, kom ons stap bietjie die future in.

Kyk julle speel darem julle volgende game teen die Magtige Pumas hoor, net sowel julle speel my laarskool seun se skool se onner 9b span.

Nou ja, my vraag is eenvoudig, gaan julle die game wen of verloor?

Want kyk, hierie ouens het nou al vergeet hoe om rugby te speel soos dit vir my lyk. Wat se "predictions of score" het julle?

Kom ons venture n raai skoot en sien wie is naaste aan reg. Lyk my die gaan n taai game wees - of hoe?
Posted by 100%SHARK (Richards Bay) on Monday, September 04, 2006 - 15:40
Dink net hoeveel abuse jy na die eindstryd gaan verduur.
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 15:40
Ja ou strepies! Jou mond is lekker groot en glad na die naweek! Jy het seker die reg,maar geniet dit terwyl jy kan! 'n Seer Bul is 'n gevaarlike BUL!!!!
Posted by BLOUHART (PRETORIA) on Monday, September 04, 2006 - 15:40
nee myler daai tyd skuif ons fabriek vanaf bellville na paarl sal my weer oor diemik werk, dankie vir die info
Posted by phillip (STRAND) on Monday, September 04, 2006 - 15:40
Nog een geveg se verloor dan is die oorlog ook iets van die verlede;-)
Die geveg om die stampkar fases kon dalk gewen gewees het maar die oorlog om die log punte vrydag was verloor, of raak ek nou uit konteks uit hier;-)
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:41
100% Shark

Ons voorspel vir elke game die tellings maar wag net eers om te sien hoe lyk die span. kan dalk 'n verandering aan die kaptein wees. Ek hou vir elke game 'n lys by.
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 15:41
phillip. Jy kwalifiseer as een van die ver ouens, sit maar op die slim manne sal besluit.
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 15:42
Dink net hoeveel abuse jy na die semi finaal gaan verduur myler;-)
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:43
Myler, sit dit net gou op rekord, ek was naaste aan reg gewees vrydag ne
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:43
Ja strepies jy het 'n gelykop 21-21 voorspel.
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 15:44
100% Shark,

Passop die Griekwas jule nie Vrydagaand op ABSA Park klap nie. Kom ons venture 'n raaiskoot op julle game teen die Wildeklawers.
Posted by BLOU MAMBA (Johannesburg) on Monday, September 04, 2006 - 15:45
aaaaaaaai strepies, geniet dit terwyl jy kan, want duidelik het jy nog nooit 'n b3f0kt3 BUL gesien nie... :o)
Posted by Lose_Yourself (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:45
Die Griekwas het baie om voor te speel want hulle is net 3 punte agter die Leeus maar ek dink die guppies behoort te wen.
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 15:46
Alle rugby kenners en die wiepie ondersteuners.

Rustige aand vir almal en gesels môre weer.
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 15:47
Nee lose yourself, ek het my mater, die jaar lank, maar die Bef#@ste wat ek hom nog gesien het was na die eindstryd laasjaar;-)
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:47
Dankie myler, het die score naaste aan reg en dan word ek nie as kenner gereken nie. Daar was omtrent 30 bulle wat fo@#en ver verkeerd was, en hulle is kenners. Ek dog dan ons tight forward has beens staan saam;-) Lekker aand
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:49
strepies
Ek is terug.
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:50
Hi Blou Mamba

Ja nee kyk, ons het nou al ons les mooi geleer. Ek predict n wen virrie SHARKS met bonus point.

SHARKS 45 Klawers 24 ek is mos n optimis.
Bulls 46 Pumas 19 weereens n optimis

Maar kom gooi maar julle scores ook.
Posted by 100%SHARK (Richards Bay) on Monday, September 04, 2006 - 15:50
'n kenner sou vir sy span gestem het en nie 'n draadsitter gewees het nie. Hahaha lekker bly strepies.
Posted by Myler (Pinetown) on Monday, September 04, 2006 - 15:50
hahahaha, goeie een ou streep... maar eintlik het ek meer bedoel inni sin van wanneer jy hom in 'n hoek in dryf, en dis pritty much waar ons onself tans bevind... hartseer maar waar *sug*
Posted by Lose_Yourself (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:50
Sharkie, speel julle nie vrydagaand in die tenk nie?
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:51
Myler, groot verskil tussen kenner(draadsit) en nie kenner (onrealisties), maar ek vat my houe, jy het vanoggend met jou non storie. Well done.
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:53
100% Shark,

Sharkies - 28 - Griekwas - 17

Bulle sal ver wen, maar sal eers my score gee wanneer die span gekies is.
Posted by BLOU MAMBA (Johannesburg) on Monday, September 04, 2006 - 15:53
Terry, waar was jy, het jy gou weer bietjie gaan huil of wat?
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:53
Ja Strepies dis n home game die - daarom my score soos hy is.

Ek lees hulle looi jou lekker vandag - maar sien ook jy staan jou staan vas - lekker lekker ek laaik.

Wat is jou score prediction.
Posted by 100%SHARK (Richards Bay) on Monday, September 04, 2006 - 15:55
;-) ;-) ;-), Myler ek het eintlik bedoel 12-21, dat een ou tikfoutjie nou mens soeveel eier indie gesig kan kos;-)
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:56
Strepies,

Jy moet nie so lelik raak met Terry nie. Die man soos eneige Bul ondersteuner hou nie van verloor nie. Dit is 'n sensitiewe saak.
Posted by BLOU MAMBA (Johannesburg) on Monday, September 04, 2006 - 15:56
Hey Strepies as ek reg is speel julle volgende die cheetahs weg. Groot game, close call - MMM lets see, ek se Cheetahs 32 WP 28 - again close call and home ground advantage thats why my score.
Posted by 100%SHARK (Richards Bay) on Monday, September 04, 2006 - 15:56
Soos ek dinge verstaan wil HM meer aandag gee aan die S14 van volgende jaar.Miskien probeer hulle die bulle so vroeg moontlik uit die CC kry om te begin voorbery vir die S14. Dit maak net nie sin dat HM nie al werklik ingegryp het soos verlede jaar nie!
Posted by BLOUHART (PRETORIA) on Monday, September 04, 2006 - 15:57
Man sharkie, weet nie so mooi nie, daai game teen die Pumas moet net nie in julle koppe bly sit nie dan dink ek naby aan daai score van jou is nie 'n sleg idee nie. Laasjaar het hulle goed gedoen in die tenk, so ek weet nie. 32-18maybe
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 15:59
Ag nee regtig ouens, is julle nou nog nie gewoond aan verloor nie. Dit gebeur dan so gereeld. O, ja. Moenie weer 'n week afvat voor julle 'n ander groot hond speel nie.

Sharkie daai score gee ons een, maybe 2 bonuspunte. Thats cool. een punt uit elke oorblywende game is genoeg. Of is dit nie so nie
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 16:01
Hey strepies is dit nou 32 SHARKS en 18 Klawers of 32 Wp en 18 Cheetahs?
Posted by 100%SHARK (Richards Bay) on Monday, September 04, 2006 - 16:02
Terry!!
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 16:02
nee is jy Bef@#, ons gaan ie so ver verloor (indien wel) teen die chaatahs nie. Maybe met 4-7 punte as ons verloor.
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 16:04
Hey Strepies lees mooi jong - of is dit maar die laat middag en baie abuse wat jou so maklik confuse?
 
Posted by 100%SHARK (Richards Bay) on Monday, September 04, 2006 - 16:06
Die Bulle is te voorspelbaar, almal weet dat hulle gan dryf met die bal, probeer nou iets anders Bulle!!! As julle so aangaan gaan julle nie eers die semi's haal nie. Vir die games wat nog moet kom

Cheetahs 33 WP 18
Sharks 54 Klawers 12
Bulle 26 Pumas 18
Leeus 33 Valke 22
Posted by Nitronic (Germiston) on Monday, September 04, 2006 - 16:07
Sharkie dis nie meoilikom jou staan te staan as jy heavy artillery agter jou het soos bv recent results nie. I will N-E-V-E-R turn down a combat assignment
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 16:07
100% Shark,

Jy is besig om Strepies te confuse man.
Posted by BLOU MAMBA (Johannesburg) on Monday, September 04, 2006 - 16:08
Hey Terry waars die lys, moet maar begin tret hou van die score predictions hoor.
Posted by 100%SHARK (Richards Bay) on Monday, September 04, 2006 - 16:08
Ek was vrydag op nuweland. En wat n vernedering was dit nie. Dink julle ek het die einde van dit gehoor. Al wat ek kon reply was: dit gaan oor die semifinaal, want maak nie saak waar nie, enige iets kan gebeur op die dag.
Posted by Bakkies (Kaapstad) on Monday, September 04, 2006 - 16:09
hahaha, strepies sien al weer net wat hy wil sien :o)
Posted by Lose_Yourself (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 16:09
Blou Mamba

Lyk my vat nie baie nie, en shoe is ou strepies vir jou sensitive? ha ha ha!!!!
Posted by 100%SHARK (Richards Bay) on Monday, September 04, 2006 - 16:10
Middag al die bloues

Net gou hallo en goodbye se.

Terry dankie vir die fotos van Vrydagaand. Ai die hart is maar seer as ek so lees van al die probleme by die bulle. Miskien moet ons net ondersteun en ondersteun en ondersteun. Maak in elk geval nie saak of ons nie die semi's haal nie, ons sal bulle bly.
 
Posted by Blounico (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 16:11
Die fout in die bul span is Pote Human. Van dat hy begin coach het het dit begin sleg gaan.
Posted by Bakkies (Kaapstad) on Monday, September 04, 2006 - 16:11
Hey Blounico

Ja ware support gaan oor die verloor saam die wen te vat. Ek is net so oor ons SHARKS span I take the good but I can also take the not so good - maar n SHARKS sal ek altyd bly.
Posted by 100%SHARK (Richards Bay) on Monday, September 04, 2006 - 16:13
Blounico,

Het jy die fotos gekry. Ek soek ook.
Posted by BLOU MAMBA (Johannesburg) on Monday, September 04, 2006 - 16:15
Hey Bakkies

Nee man, komaan, kan nie altyd net die coach will blame nie. Die spelers is immers die ouens oppie veld - en ek moet se hulle speel maar power en sonder passion - dis wat kort passion, commitment en hunger.

Kom wees nou eerlik - die ouens speel net eenvoudig nie konstant goed nie. Vat maar vir Derick eendag die hero en die anner dag die villan.
Posted by 100%SHARK (Richards Bay) on Monday, September 04, 2006 - 16:16
Strepies,

Jy speel met vuur, maar sterke vir jou. Ons sal binnekort weer gesels.........................

PS As dit nie was dat ek jou sin vir humor so geniet het nie , weet ek darem ma nie
Posted by All Blue (Alberton) on Monday, September 04, 2006 - 16:16
My time has come to depart company. Geniet die dag verder en lekker rus, more is nog n dag en dan chat on dalk weer.

Cheers van n 100%SHARK
Posted by 100%SHARK (Richards Bay) on Monday, September 04, 2006 - 16:19
Cheers ou Sharkie and enjoy
Posted by BLOU MAMBA (Johannesburg) on Monday, September 04, 2006 - 16:20
strepies
Ek is weer hier, somige mense werk.

100%SHARK
Ons sal by Myler die scores lys moet kry.
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 16:20
Dankie Terry, mooi bly!
Posted by 100%SHARK (Richards Bay) on Monday, September 04, 2006 - 16:21
Terry,

Enige fotos van Vrydagaand stuur asb na my e-pos adres, jy het hom mos. Thanks ou maat.
Posted by BLOU MAMBA (Johannesburg) on Monday, September 04, 2006 - 16:22
100%shark
Jy is reg, om die coach te blameer is n maklike uitweg. maar ek wil nie dink dat die spelers so power is nie. Dis dan amper die selfde ouens wat 2004 die Beker vir ons gewen het!?
Posted by Bakkies (Kaapstad) on Monday, September 04, 2006 - 16:23
Bi 100%SHARK
 
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 16:24
BLOU MAMBA
Ek het dit nou net na jou gestuur.
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 16:25
g-bey peoples... genoeg vir een dag en as ek nou vinnig ry mis ek die verkeer! *hey, it's worth a try...*

Sien julle later, lekker aand!
Posted by Lose_Yourself (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 16:25
Thanks Terry.
Posted by BLOU MAMBA (Johannesburg) on Monday, September 04, 2006 - 16:26
Bakkies,

Wat betaal julle vir kaartjies by Nuweland?
Posted by BLOUHART (PRETORIA) on Monday, September 04, 2006 - 16:29
Hi Blounico

Dis presies die punt. Of ons nou wen of verloor ons bly BULLE.
En die verloor is sleg!!!!
Ons is so gewoond aan alles voor ons stoomroller, dat hierdie jaar moeilik is. (As ek aan verlede jaar se super 14 en curriebeker dink -behalwe nou die "netelige" finaal). Ons het net gewen wen wen.
Dis maar hoe sport werk, daar is fases waar dinge nie uitwerk nie.
So aangesien ons nou al 4 jaar na mekaar in die Curriecup final was, sal ek nou maar die insinking aanvaar..... ( nie lekker nie)
En hoe se mens Wen of Verloor, MY BLOED BLY BLOU!

Met dit gese, niemand het al die beker nie, en tot ons nie die semi's haal nie, of in die semi's verloor, tot dan is daar hoop.
(En wel, jy skryf die Bulle net op eie risiko af).

So, Vrydagaand is ek daar, en ek doen wat ek die beste weet om te doen, en dit is SUPPORT!

NOU DIE BLOU
 
Posted by NDB (Johannesburg) on Monday, September 04, 2006 - 16:30
Cheers Lose_Yourself
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 16:30
Ek het R40 vir ons kaartjies betaal. Maar toe het ons op die hoofpawiljoen gesit reg in die hoekie. Ons kon nie eers die skerm sien nie. Ons het 30min daar gesit en toe gaan kyk ons maar in n bar in die stadion.
Posted by Bakkies (Kaapstad) on Monday, September 04, 2006 - 16:33
Dit is nou R40 per sitplek.
Posted by Bakkies (Kaapstad) on Monday, September 04, 2006 - 16:36
All Blue, dankie hoor. Bly ek kan julle sanre net reg speel. Op die punt om te breek maar maak nog 'n geluidjie
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 16:37
F@K, sanre=S-N-A-R-E
Posted by strepies (pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 16:38
strepies
Ek het jou gemis vrydag.
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 16:40
Terry,

Hoe lyk dit my ou Strepies wil nie met jou gesels nie.
Posted by BLOU MAMBA (Johannesburg) on Monday, September 04, 2006 - 16:48
Jammer was net gou rukkie weg.

BlouMamba ek sien terry het fotos vir jou gemail.

NDB, blou is blou ja, ek (ons) kan nog baie dinge se maar ons speel nie en ons weet nie wat alles aangaan nie. Ek het 'n idee en sal julle email daaroor. Dit het vir die bokke gewerk, so dit kan vir ons bulle dalk ook werk.
Posted by Blounico (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 16:48
Terry,
Het jy vandag jou 35% werk in gesit,vir Vrydag se 5%?
Posted by BLOUHART (PRETORIA) on Monday, September 04, 2006 - 16:49
Blounico,

Terry sê hy het, maar dit het nog nie by my uitgekom nie. Is seker maar so bietjie stadig.
Posted by BLOU MAMBA (Johannesburg) on Monday, September 04, 2006 - 16:52
Ek wens ons bulle se koppe kon soos 'n tennis speler sin werk. Het julle al opgelet dat as jy no.1 is in die wereld bly jy daar vir lank, Of jy nou in AUS, USA, UK of Europa of waar ook al speel. As jy tennis speel speel jy tussen die wit lyne van die tennisbaan.

As ons ouens net tussen die wit kalklyne van die rugby veld speel, al is dit by die WP of Vrystaat of waar ook al.

'n Veld bly 'n veld. Ek besef ek praat nou van groot silekundige kondisionering maar as die spelers dit kan regkry het ons baie gewen, Dan is 'n weg wedstryd amper 'n tuis wedstryd.

Sjoe ek hoop julle verstaan wat ek probeer se
Posted by Blounico (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 16:53
BLOU MAMBA
Radwan Khazem. Die persoon se dit is die verkeerde e-mail
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 17:06
BLOUHART
Ja jy sien ek kry nie tyd om te gesels nie.
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 17:07
Blounico
E-mail asb di fotos wat jy geneem het.
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 17:07
Terry

Ek sal dit more doen.

Ek groet ook nou tot more, geniet die aand
Posted by Blounico (Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 17:18
Cheers Blounico
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 17:25
Is almal nou weg?
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 17:26
So we lost. Why? Why is no one blaming the man who's fault it is? Hougaard. He missed 4 kicks. That would have been another 12 points, and a win. If I am not mistaken, this is the same person that everyone was screaming we had to have in the line up, over Styen, and everyone was saying I don't know what I'm talking about when I say that Steyn is a better flyhalf. Let's see 12 + 12 + 24. 24 points wins us the game. Then we take couple of more kicks in the second half, instead of going for try's out of desperation.
As for the debate about what is more important S14 or CC, look at the attendence. More people spend their hard earned money on S14 games, than what do on CC games.
Posted by RichDG (Coopersville, MI.) on Monday, September 04, 2006 - 17:27
Hi Terry - ek is nog hier.

RichDG - I know what you are getting at, but neither Morne or Derick is playing anywhere near their potential!
Both are missing penalties which by their standards are not acceptable?

I sense that the self confidence is sadly lacking in the team at the moment
Posted by NDB (Johannesburg) on Monday, September 04, 2006 - 17:37
Terry lyk my jy is nou weg.

Ek gaan nou ook maar gaan.
Lekker aand - lyk of die kuiertjie baie lekka was.
Hoop ek sien julle weer Vrydagaand?

 
Posted by NDB (Johannesburg) on Monday, September 04, 2006 - 17:41
Ok cheers NDB
Lekker aand vir jou.
Ek werk nog vrydag aand tot 23:00
Posted by Terry (Moreleta Park, Pretoria) on Monday, September 04, 2006 - 17:57
Self confidence is a problem, but the biggest problem is: to much rugby. Of the 2 flyhalfs: Hougaard and Steyn, one should be the starter for the S14 team and the other the starter for the CC team. This gives both the playing time, rest that is needed, and the confidence needed. If you know you are the starter, you stop looking over your shoulder all the time.
Then there is the fact that we have 15 players or so on the Boks. Let's see if I can remember them all: B. Botha, Matfeild, Roussow, Cronje, Wannenburg-sometimes, Spies, Rapelle, Du Preez, Jaco VDW, Olivier, Habana, Ngonene, ...... Ok that was 12. I am sure I missed some others.
Posted by RichDG (Coopersville, MI.) on Monday, September 04, 2006 - 20:58
More almal,

Hopelik is gister se erge negatiwiteit nou iets van die verlede vandag. Wie van julle het Superrugby gekyk gisteraand??
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 06:26
Ek het hierdie baie interresante artikel by iemand wat betrokke is by die skeidsregters vereniging gekry.

Dit gaan oor die moontlikheid om twee skeidsregters in plaas van net een in wedstryde te gebruik:

Previous Trials of the Concept
As mentioned in the introduction, the idea of having two referees on a rugby field is not original. The concept is the brainchild of Professor Justus Potgieter of the Department of Human Movement Studies in the Stellenbosch University in South Africa, who trialled the concept in 1987. Professor Potgieter was a top Provincial referee and had to give the game up because of time constraints.
The system has been in operation within the Stellenbosch University rugby system since that time. The University has 1,200 players, some of whom play in the Western Province Rugby Union competition, while the rest play in the University’s very intense internal competition known as Koshuise, consisting of 50 teams divided into three leagues.
How the Stellenbosch System Works
In this system, there are two referees on the field, moving up and down with the game on the left and right of the field, with one referee closer to forward play, while the other watches the backs. The two referees are not ‘wired’ to each other but are wired to the two touch judges. The referee who is wider out polices the off-sides, allowing the referee closer to ball to concentrate on the contest for the ball by the forwards.
Feedback from the Stellenbosch System
In 1990 Stellenbosch carried out a statistical survey of the use of two referees. It used first league Koshuise matches with first league referees. They used 25 matches, 13 refereed by a single referee, 12 by two referees.
The data was collected by students in the final year of their human movement studies with two students assigned to each match. Here are some of the findings:
•The playing time increased from an average of 21 minutes 14 seconds with
one referee to 23 minutes 34 seconds with two referees.
•The number of stoppages decreased from 81 with one referee to 75 with two
referees.
•The number of penalties decreased from 1,997 to 1,701.
•The incidence of foul play decreased from 7 to 0.
•Of the 12 coaches asked, all 12 were in favour of two referees.
•Of 104 players asked, 87 were in favour of two referees.
•Of the 12 first league referees asked, four said that, for their own personal
enjoyment, they would prefer to referee on their own. All the referees were of
the opinion that the system of double refereeing would be in the best interests
of the game. That means that all 12 favoured the use of two referees.
The advantages of the two-referee system were a decrease in the number of
infringements, an increase in the effective identification of infringements, better player-management and control, better application of the off-side law, greater prevention of deliberate infringements and an increase in players' acceptance and trust.
 
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 06:32
Goeie more KB,stem saam,ek hoop al die negatiewiteit is nou uit almal se stelsels uit en dat ons nou weer vorentoe kan kyk.

Die artikel van jou,klink vir my al te veel soos American football,waar hulle beide umpires en referees op die veld het,dink dit gaan dalk te veel confusion veroorsaak.Gee dan liewer die tv skeidsregter meer mag.
Posted by Marcel (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 06:41
Hallo Marcel,

Ja ek weet ook nie of twee skeidsregters dieselfde tyd op die veld sal werk nie maar dit lyk asof daar ten minste oplossings gesoek word vir die patetiese wyse waarop wedstryde deesdae hanteer word.

Het jy gisteraand Superrugby gekyk?
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 06:45
Hallo Marcel,

Ja ek weet ook nie of twee skeidsregters dieselfde tyd op die veld sal werk nie maar dit lyk asof daar ten minste oplossings gesoek word vir die patetiese wyse waarop wedstryde deesdae hanteer word.

Het jy gisteraand Superrugby gekyk?
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 06:45
Nee,hoekom?
Posted by Marcel (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 06:46
Terwyl ek vir jou antwoord wag.

Danie Rossouw draf Vrydag vir ons uit,maar op 8 ste man!?Blykbaar het Heineke en Pote reeds met hom gesels daaroor en voel hulle dis die regte skyuif vir hom.Persoonlik is ek nie so seker van daai besluit nie,maar HM weet wat hy doen,ek hoop...

Frikkie gaan voorlopig kaptein bly maar terugskuif na buite senter.
Posted by Marcel (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 06:54
Hulle het vir Joost gevra wat fout is by die Bulle en hy het gese dat baie van die planmakers en die ouens wat rigting moet gee in die vaste fasette by die Bokke is en die nuwe ouens nie daai rol ken en kan uitvoer nie.

Kobus Wiese het heeltyd so smirk op sy gesig gehad en heeltyd geskimp dat die Leeus die semi's gaan maak en nie die Bulle nie.
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 06:54
Ja ek het dit ook gesien, hier is 'n artikel daaroor. Lyk my nie Bands gaan die jaar speel nie .......

Die Bulle se Springbokslot Danie Rossouw gaan heel moontlik Vrydagaand op Loftus agtsteman teen die Pumas speel.

Sedert Anton Leonard sy stewels opgehang het sukkel die Bulle sonder ‘n agtsteman wat op sy voete kan bly en noudat Jacques Cronje ook groener weivelde soek, kan Rossouw dalk dié leemte vul.

Of hy egter die bal agter die skrum kan beheer en optel is ‘n ander storie want dit is een van die moeilikste en mees gespesialiseerde take op die veld.

Die afrigter Pote Human glo Rossouw kan baie vir die span agter die skrum beteken veral noudat Derick Kuün weer op die krukkerlys is nadat hy sy enkel teen die WP beseer het.

Johan Wasserman se knie was ook nie lekker teen die Streeptruie nie en Hilton Lobberts kon nie Maandag aan die oefening weens ‘n seer skouer deelneem nie. Dié twee behoort egter albei fiks verklaar te word, maar die senter JP Nel het sy enkel beseer met die gevolg dat Frikkie Welsh weer in die middelveld kan diens doen.

Derick Hougaard se lies het Maandag makeer en Hottie Louw kon ook nie aan die oefening deelneem nie, maar hulle behoort op hul pos teen die Pumas te wees.

Die jong haker Adriaan Strauss gaan heel moontlik in die beginspan wees en dit sal nie ‘n verrassing wees as die blonde slot Adriaan Fondse ook opdraf nie.

Strauss, wat op die oomblik in ‘n toutrekkery tussen die Cheetahs en die Bulle gewikkel is, se kontrak vereis dat hy ‘n sekere aantal wedstryde speel en die Bulle het hul deel van die kontrak nagekom, met die gevolg dat hulle eerste opsie op hom het.

Human sê hy verwag dat manne soos Chiliboy Ralepelle, Pierre Spies, Pedrie Wannenburg, Wynand Olivier en Akona Ndunagne eersdaags vir die Bulle kan speel want die ooreenkoms met SA Rugby was dat net die gekontrakteerde Bokke nie aan die Curriebeker gaan deelneem nie.

Dit beteken ‘n man soos De Wet Barry sal nie vir die WP kan speel nie, maar die Leeus gaan heel moontlik sonder Andre Pretorius moet klaarkom, al het hy nie ‘n Bokkontrak nie.

Met Jaco van der Westhuysen in Japan wil Jake White uit die aard van die saak ‘n losskakel by sy oefensessies hê en daar is tans niemand beter as Pretorius nie. Dit gaan egter die Leeus se kanse drasties belemmer om die semi’s te haal.

Goeie nuus vir die Bulle is dat Richard Bands Maandagmiddag op Loftus se B-veld soos ‘n masjien geskrum het. Bands het Human geweldig in die lewendige skrumsessie beïndruk, maar die afrigter glo nie hy sal vanjaar kan speel nie. Die ander stutte Wessel Roux, Danie Thiart, Rayno Gerber en Jaco Engels is egter almal verkiesbaar vir die stryd teen hul oostelike bure.


Die Bulle se span sal Dinsdagmiddag amptelik bekend gemaak word.


 
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 06:55
Laat Kobus smirk so veel as wat hy wil KB,hulle is nog nie daar nie en die druk gaan nog kwaai teen hulle tel.

Ek dink die Bulle probeer om vir Bands te beskerm teen verdere beserings deur hom nie die jaar beskikbaar te stel nie.

Goed om te sien dat Fondse dalk in die begintal is,wonder net wie gaan uitval?Louw of Van Schouwenburg,en dan is daar nog geen teken van Milton nie.
Posted by Marcel (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:07
Ek is ook bly vir Fondse en dit klink my Hottie sukkel met 'n ligte besering so hy sal hom seker vervang. Hopelik is daar dan plek vir Milton op die bank! Wonder wat gaan die uiteinde van die tutrekkery oor Strauss wees, help nie ons hou hom hier as hy nie hier WIL wees nie.
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:12
Stem saam,hy gaan nie gemotiveerd wees,as hy teen sy wil hier speeL nie.
Posted by Marcel (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:14
Dis jammer want ek dink hy is eintlik beter as Chilliboy .........

 
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:20
More, More alle BLOU BUL Ondersteuners.

Die tranedal is nou verby en al wat nou op ons wag is 'n blou bul span wat gaan wys waartoe hulle in staat is.
Ek raak baie opgewonde oor wat gaan gebeur met die veranderinge in die span ons moet die ouens op die bank kans gee om hulle te bewys en ek dink ons gaan verras wees met die verandering in die spel. Dit kan net die ouens wat uitval die kans gee om te besef dat daar ouens is wat net wag vir 'n geleentheid.
Bands se beskerming is vir die Super 14 aangesien ons hom daar gaan nodig kry, dit is goeie nuus dat hy al goed skrum.
As ek so kyk lyk dit of ons 'n baie goeie span kan kies vir die Sharks game volgende week met die bokke terug.
Oor die 2 refs op die veld klink nie na 'n goeie ding nie die game gaan morsdood geblaas word.
Posted by hennie (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:21
Goeie more hennie.

Soos ek vir KB se,ek net bietjie onseker oor die dat hulle Rossouw op 8 ste man wil inspan,maar hulle reken seker hulle kan hom na slot toe skuif gedurende die game as die eksperiment nie werk nie.
Posted by Marcel (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:26
Marcel jy moet onthou hy het agsteman gespeel aan die begin van st loopbaan toe skuif hulle hom flank toe en daarna slot. Ek dink hy kan baie goed doen daar hy het krag en spoed. Ons moet maar sien of dit gaan werk gelukkig is dit nie nou teen die sterk spanne nie.
Posted by hennie (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:32
Hallo hennie,

Snaaks genoeg wys die statistieke wat hulle noem dat die wedstryd meer gevloei het met twee skeidsregters daar!

Ek is ook opgewonde oor die Bulle se volgende paar wedstryde, miskien is hulle nou honger genoeg om te wen!
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:34
Hallo Almal

Wonder wat is fout met Bands. As hy Pote in 'n lewendige skrumsessie beindruk klink dit my hy is reg. Baie bly om te sien al die ander stutte is reg.
Posted by Myler (Pinetown) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:35
More almal

Ja KB. Ou Kobus kon nie ophou oor hoe "warm" en "interessant" die Curriebeker raak nie.
Hy geniet die oomblik baie...

Ons vat nou baie shots, maar dis fine, ons vat dit op die ken!

Marcel - ek stem saam, Danie op 8e man klink maar gewaagd?
Maar, hulle kan maar net sowel eksperimenteer, dit werk dalk net. Ek is in elk geval bly hy is terug!

Hopelik kan ons al die negatiewe energie op die oomblik omskep in iets positiefs die week!
Posted by NDB (Johannesburg) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:38
Goeie more Myler.

Goed om te weet hennie,kan nie eers onthou dat hy 8 ste man gespeel het nie.
Posted by Marcel (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:38
More Myler,

Dit het my ook opgeval - as die man kan skrum behoort hy mos reg te wees?! Miskien hou hulle hom as 'n verrassingspaket ........
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:39
KB

Hi. stem saam Strauss is beter as Chiiliboy. Ek dink die hoof rede hoekom hy wil gaan is omdat hy nie speelkans kry nie. Ons het vir kobus van der Walt ook bo Strauss gespeel. miskien as hy meer speelkans kry sal hy besluit om te bly. Hoop in elk geval so.

Danie kan net 'n verbetering wees wat al wat oorbly is Brosnihan en dan eerder Danie. Sy bynaam is mos nie verniet pakslae nie.
Posted by Myler (Pinetown) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:39
More NDB

Yip,dink hy is die vuur waarna ons so desperaat opsoek is.
Posted by Marcel (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:39
More NDB,

Ek stem saam, eksperimenteer en gee die jong ouens 'n kans - hulle wil nog beindruk en sal alles gee.
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:40
Hi Marcel/NDB

Ek dink hy sou slot gespeel het as dit nie vir die los voorspeler krisis is nie. Almal is of by die Bokke(3) of beseer.
Posted by Myler (Pinetown) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:41
Ja Myler, Danie behoort uitgerus te wees en is hopelik lus vir speel. Vandat hy 8kg. verloor het is hy baie beweeglik en kan dalk net werk op agsteman!!
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:42
More almal

Danie op nr 8 klink nie vir my sleg nie want dit gee ons nog 'n goeie springer in die lynstaan en sy krag naby die doelyn sal ons baie help aangesien ons mos alles wil rolmaal. Ek hoop net ons kan ons groot kanonne inspan teen die Sharks die volgende week.
Posted by Bloumal (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:43
Goeie more Bloumal.

Goeie punt wat jy maak Myler,ten opsigte van die beserings.
Posted by Marcel (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:45
More Bloumal
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:47
JA Myler, go PAKSLAE!!!

Ek sal ook laaik om te sien wat is die beplanning rondom Bands? Maar dit klink na goeie nuus.

Ek sien gisteraand vra almal wat is fout by die Bulle (en jy mag nie se hoe baie is by die Bokke nie). Maar soos julle se, kyk net na die beserings ook : Tim Dlulane, Derick Kuun, John Mametsa, Danie Rossouw,Thiart (nou eers reg).
Dit breek enige momentum.

Soos jy se Marcel, miskien kom maak hy vuur daar onder die klomp!
 
Posted by NDB (Johannesburg) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:48
More almal

Ek is bly om te sien almal is in 'n beter bui vanoggend ek kon net nie gister se tranedal handle nie, toe bly ek maar op my kant.

Die Bulle het verloor, maar daar is nog 5 wedstryde oor en ons gaan nogsteeds die CC wen!!!! Almal se bekke is nou groot oor ons verloor, wag maar vir die semi's en die Final dan raak hul so een vir een weg, want die beste span wen altyd. DIE BULLE. Wen of verloor ek bly
'n BUL!

Weet julle al wie gaan almal Vrydagaand en waar kom hulle bymekaar?

My telling vir vrydag Bulle 71 - 23 Pumas
Posted by Lippies (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:49
Ek sien die Bulle se jong 0/21 slot moet voor 'n tug komitee verskyn omdat hy 'n ou op die kop getrap het. Daar was ook twee geelkaarte gegee vir die span. Wys jou net swak dissipline kos jou games.
Posted by Myler (Pinetown) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:50
More Lippies,

Nog nie juis gesels oor Vrydag aand nie so ons weet nie wie almal gaan ens. nie.
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:50
SJOE maar dit is so lekker om na al die positiewe dinge te kyk wat gebeur. Ons kan net verbeter ek kan nie dink dat ons nog swakker kan word nie nie. Net jammer daar is nie 'n leier wat by die vories uitstaan nie aangesien ek sien dat Frikkie self kla dat hy te ver is en dat die boodskappe nie by die ouens uit kam nie.
Stem saam met julle oor die jong ouens hulle brand om op die veld te kom en dit sal lekker wees om vir Strauss vir 'n hele game te sien speel. Daarna kan mens werklik sien waartoe hy in staat is al weet ons hy is goed.
Sien julle later weer.
Posted by hennie (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:51
Goeie more Lippies

KB,wat het Joost toe oor sy glipsie gese?
Posted by Marcel (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:53
Sien ook KD het verloor teen die Silver Valke en moet nou uit die Carlton liga uit. Kan iemand my dalk sê hoe goed is die Silwer Valke.
Dit is mos die ou Adelaars en Silverton wat saam gesmelt het. In my dae was beide maar so, so klubs gewees.
Posted by Myler (Pinetown) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:53
Hi Anon

die nuuste lys. kon dalk oor die naweek nog bygekom het.

T- HEMP GROOTTES

1 Anon (XXL)
2 Blou (XXXL)
3 BLOU MAMBA (XXXL)
4 Blou X (XL)
5 Blou&blou (XXXL)
6 BlueBull Franklin (L)
7 Blyblou (XXXL)
8 Boerbull (XL)
9 Bullebak (XXXL)
10 Danny (XL)
11 Die HEL (XXL)
12 groot blou (XL)
13 groot blou (XXXL)
14 hennie(XXXL)
15 Koning Blou (XXXL)
16 Lippies (L)
17 Marcel (XXXL)
18 min_gepla (XL)
19 Myler: (XXXL)
20 NDB (XXL)
21 Nog altyd Blou Bul (XXL)
22 NOORDE BUL (XXL)
23 Spy_007 (XXXL)
24 strepies (XXXL)
25 Terry (XXL)
26 Bloumal (XL)
27 Tommy the Bull (XXL)
28 xkreniewp (XXXL)
29 phillip [XXL]
Posted by phillip (STRAND) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:54
More KB

Wel ek en my man gaan en ek hoop ons gaan sommer 'n hele klomp van julle daar sien, die Bulle het ons support nodig en ons moet soveel as moontlik van ons maats saamvat.

Wie gaan vir ons die lys byhou?
Posted by Lippies (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:54
More Marcel

Weet julle wanneer Bakkies weer gaan reg wees vir speel en wat het van Basson geword?
Posted by Lippies (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:56
Marcel,

Kobus en Errol het hom lekker gespot maar hy het net gelag daaroor!
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:57
Lippies

Bakkies sal nie voor die Bok toer aan die einde van die jaar speel nie,en selfs dit is nog nie seker nie.
Posted by Marcel (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:58
More Lippies
Ons gaan beslis, en ek dink Blou Mamba en NDB ook.
Ek is ongelukkig net te min op die Blog om die lyste by te hou die manne wat heeldag blog moet maar die lys byhou.
Ek dink ons moet in elk geval bymekaar kom.
Posted by hennie (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:59
Nog nie seker of ek Vrydag gaan nie, sal nog sien.

Basson is nie beseer nie so ek weet nie waar hy is en hoekom hy nie speel nie - dit maak nie sin nie. Wat Bakkies aanbetref het ek nie 'n idee wanneer hy weers sal begin oefen nie.
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 07:59
Hennie

Ek kan die lys byhou, sal net so nou en dan weer 'n checkup moet doen, kan ook nie heeltyd op die lug bly nie.

Ons parkeer gewoonlik by Affies, sal later in die week 'n tyd en plek vas maak met almal?

Pumas bywoning:
Lippies
Hennie
NDB (?)
Blou Mamba (?)

Koning Blou en Marcel sien ons julle ook?
Posted by Lippies (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 08:03
Hi Lippies

Ja, ons almal voel beitjie beter vandag.
Ek gaan beslis Vrydagaand, ek sal support tot ek fisies nie meer hier is nie!
Ek sal die lys byhou.

Ja KB, waar is BASSON???
Posted by NDB (Johannesburg) on Tuesday, September 05, 2006 - 08:04
Ok Lippies, hou jy maar die lys by. Dan praat ons later oor hoe en waar ens
Posted by NDB (Johannesburg) on Tuesday, September 05, 2006 - 08:04
Nee Lippies,gaan julle ongelukkig nie die naweek sien nie.
Posted by Marcel (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 08:05
Hi julle

EK moet gou bietjie werk, praat later weer.

KB hou asb lys by tot ek weer terug is, dankie!

 
Posted by Lippies (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 08:14
Waar is almal nou??
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 08:51
KB

Lyk my almal is nou so positief dat hulle skoon produktief is ook.
Posted by Myler (Pinetown) on Tuesday, September 05, 2006 - 08:53
Nog hier KB,gaan net so bietjie deur die artikels,en verdien so nou en dan my brood en botter.
Posted by Marcel (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 08:54
Môre KB,

Hoe lyk dit vanoggend? Dit lyk my almal werk te hard vandag. Dit lyk of my dinge vir Vrydagaand skeef loop. Ek sal voorlopig nie die Puma game kan bywoon nie. Miskien werk dinge teen die einde van die week uit (gaan oor werk).

Terry, daai e-mail adres wat ek jou gegee het is defnitief reg.
Posted by BLOU MAMBA (Johannesburg) on Tuesday, September 05, 2006 - 08:56
Môre Marcel & Myler
Posted by BLOU MAMBA (Johannesburg) on Tuesday, September 05, 2006 - 08:57
Hi BM

Die slim manne moet seker maar weer back up voor die ouens weer alles uitwis soos gister.
Posted by Myler (Pinetown) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:00
Hallo BM,

Ja ek weet ook nie of ek Vrydag gaan maak nie, sal nog sien.
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:00
Goeie more almal, sien gesteraand op Superrugby, Gio Aplon van die bergbokke, is al wat 'n inbeller (lees WP ondersteuner) se keuse as Springbokheelagter eweskielik omdat hy 2 driee teen die Bokke gedruk het. Joost en Errol reken ook so.
Posted by Blou (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:01
Goeie more BLOU MAMBA/Blou

Maak so Myler.
Posted by Marcel (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:03
Gaan Roets reg wees vir Vrydag? Waar is Riaan van den Bergh. Dink julle nie hulle moet hom kans gee op vleuel in Frikkie se plek nie. Hy is ' lekker sterk hardloper en beslis meer sped as Frikkie.
Posted by BLOU MAMBA (Johannesburg) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:06
More Blou,

Ja ek het ook amper verstik toe hulle so aangaan oor hom. Hy is goed maar moet eers getoets word op S14 vlak!
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:07
Daar gaan my spelling alweer. Moet nog opwarm.
Posted by BLOU MAMBA (Johannesburg) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:07
Hy sal defnitief eers getoets moet word op S14 vlak, maar jy weet mos streepbrille (Errol) se kyk net na Pierre Spies en Ruan Pienaar hulle is nog jonk, en speel al vir die Bokke, maar wat hy uit die oog verloor is dat hulle altwee in die S14 gespeel het.
Posted by Blou (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:09
BM

Ons probleem is weer die sogenaamde kwotas. lobberts sukkel met 'n besering en Adams ook. Beide behoort reg te wees maar indien nie sal ons 'n speler van kleur op vleuel of heelagter moet inbring en Demas of Trompie kom weer in die prentjie.
Posted by Myler (Pinetown) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:12
BLOU MAMBA ,Roetsie sal nie speel nie so ek dink Basson is in,Van Den Bergh dalk op bench,hang van kwotas af soos Myler se.Fikkie skuif terug na senter.
Posted by Marcel (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:17
Net nie Trompie nie, hy kan nie tekkel nie, en ook nie 'n bal vang nie, eerder vir Demas, hy is darem 'n sewes Bok.
Posted by Blou (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:18
Wat my opval is dat die enigste onoorwonne Blou bul span die Assupol amateurspan is. Wonder hoekom. is die trots om in die Blou trui te speel groter daar/ is dit omdat hulle vir die lekker speel? is dit omdat daar nie geld9Groot geld_ ter sprake is nie
Posted by Myler (Pinetown) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:20
Goeie punt Myler.
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:23
More mense,

Wat 'n teleurstelling was dit nie gewees Vrydagaand nie... Ek is seker julle het gister reeds alle moontlike kommentaar gelewer so ek gaan nie eens uitbrei oor die Game teen die WP nie. Dit is maar weer sokkies optrek en trui insteek vir die volgende wedstryd. Net ietsie oor Aplon: Ja hy het goeie lyne gehardloop en nie sleg verdedig nie, maar Saterdagaand het ek vir die eerste keer besef hoe stadig ons agterlyn is, of dan nou dele van ons agterlyn. Genade man, as hulle dan nog net voluit ook wil hardloop, maar dit lyk my is ook te veel gevra.... "goosfrabaaa", (wetie of julle "Anger Management" gesien het nie) Mar nou ja, dit is water onder deur die brug en ons moet nou maar net nog harder werk om selfs net die semis te haal, die leeus is vier punte agter ons en ek is GLADNIE op my gemak met 'n leeu so kort op my hakke nie...
Posted by xkreniewp (kaapstad) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:23
Blou en KB

Ek kon nie glo hulle se Aplon vir heelagter by die Bokke nie?
Wat van deur die sisteme gaan?

Wat van mense soos Roetsie en Bevan Fortuin wat nou al hul staal in die Curriebeker en super 14 gewys het??

Nee, dit is darem bietjie voortydig? Gee net eers kans
Posted by NDB (Johannesburg) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:25
More xkreniewp,

Dit is waar, die enigste regtige spoedvraat wat ons het is Delport (wat vinniger as Aplon is by the way!).
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:26
Wat my net meer verbaas is dat Roets nie gekies word vir die bokke nie want hy kan kwansuis nie skop nie. Saterdag toe speel Fourie wat nog swakker skop as Roets skielik. Nou sien ek Russele en JP is nader getrek. Hulle kan ook nie skop nie. Wonder nou maar net.
Posted by Myler (Pinetown) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:28
Goeie more xkrenie.

Ons het mos nou 'n skopper Myler,Pretorius.Goeie speler maar hy het maar af dae met die skopskoen.
Posted by Marcel (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:32
Môre al die BLOU BULLE ondersteuners en ook die res,

Jammer dat ek gister so verdwyn het sonder om totsiens te sê maar moes skielik dringend uitgaan.

Ja die naweek se pyn is nou al sagter op die oor en nou bly net vasbyt, guts en determination oor.

Ek kan net nie verstaan dat ons wedstryd na wedstryd sit met 'n klomp beserings nie. Dit lyk net vir my die ander spanne sukkel minder met beserings.
Posted by Blou&blou (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:35
More Blou&blou
Posted by Marcel (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:36
Ja nee Myler, ek kan ook nie glo dat hy nie vir Roets kies nie, Roets se lynskoppe is beter as enige een van die 2 wat nou terug is in die groep.

NDB

Ja ek kon ook nie glo wat ek hoor nie, maar dit is so, selfs die meeste inbellers het gese hy moet nou Bok word. Dat Aplon vinnig is is waar, maar niemand het hom nog onder die hoe bal getoets nie.

Oor ons pslers wat kwansuis te stadig is, dit is 'n storie, as jy opkom om te verdedig en jy moet dan eweskielik omdraai om iemand te vang wat alreeds op spoed is, dan gaan jou span se spelers stadig lyk.
Posted by Blou (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:37
BLOU, DIT SAL MY NIE VERBAAS AS JW APLON INTREK,SIEN DIT SAL SY POS AS AFRIGTER VERSTERK, ROETS ,FORTEIN IS NOU SKIERLIK NIE IN DIE SELFDE KLAS , DIT IS DEUR SWAK VERDEDIGING DAT HY 2DRIEE GEDRUK HET, BULLE WAT BLYKBAAR NIE WIL TACKLE. ONS SAL MAAR SIEN
Posted by phillip (STRAND) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:37
Hallo Blou&blou

Van die kritiek teen Roets is dat hy kwansuis te voorspelbaar is met sy teenaanvalle .........
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:41
Goeie more aan al die bloues

Ons sal defnitief by die rugby wees Vrydagaand. Gaan ons weer by die Meisie Skool bymekaar kom.

NDB ek sien jy gaan die lys byhou. Ek het ook nog nie my T-shirt grootte opgegee nie. Sal 'n xxlarge neem.
Posted by Blounico (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:42
Marcel

My punt presies. Hoekom nie vir Roets nader trek nie(Ek weet hy is tans beseer maar vir die vorige toets) Hy is rotsvas agter en kan aanval en sy lynskoppe is goed. Beter as Fourie en Russell
Posted by Myler (Pinetown) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:42
Ja Chessie reken Aplon se grote en onervarenheid moet nie in sy pad staan nie.
Matt Gitaue van die Wallabies is ook maar klein en lig en is 'n yster.
Ek dink nie JW gaan hom nou al betrek nie maar dat hy in die jaareind toerspan gaan wees is feitlik verseker. (volgens my mening)
Posted by Blou&blou (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:44
Manne en dames

Wat dink julle van die Pumas se nuwe afrigter???
Posted by Myler (Pinetown) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:45
As hy dit maak, want iewers gaan iemand 'n hoe bal op hom skop en dan gan hy sy g@t sien, as hulle bo-oor hom hardloop.
Posted by Blou (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:46
Ek gaan my bes probeer om Vrydag by julle aan te sluit.
Sal later in die week definitief bevestig.

Ek dink ook Roetsie kan die oplossing op heelagter wees. Hy is nie bang nie en kan up & unders beter hanteer as baie ander heelagters.
Wat my net meer verstom van JW is sy wegsmyt van spelers - Gaffie was nou anderdag nog die man of the moment agv sy veelsydigheid, heelagter, vleuel, senter en losskakel en nou is hy net tot die vergetelheid verdoem. Nie dat ek dink hy hoort daar nie maar sou dalk meer aanvaarbaar gewees het as om Jac Fourie te vermors het op heelagter ipv op sy beste posisie van senter.
Posted by Blou&blou (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:50
Ja ek dink die Pumas raak nou desperaat. Miskien kan ou Chessie die haas uit die hoed pluk vir hulle. Ek dink die Pumas se grootste probleem gaan oor die diepte van sy spelers poel en nie oor swak afrigting nie.
Posted by Blou&blou (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:53
Ag tog hoe lekker verdwaal ek in my 09:44 posting - ek B\bedoel ERROL maar tik Chessie. SORRY!!!! :o()
Posted by Blou&blou (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:55
Kom ons gebruik die vorige storie "Team announced" dit is nog leeg en hierdie een raak nou erg vol.
Posted by Myler (Pinetown) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:55
Watter ander heelagter het meer deur die ranks gekom as Roets, as almal om junior-vlak hom gereken het as goed genoeg en hy ook in 'n wêreld beker wenspan was vir die juniors, hoekom hom dan nie eens 'n kans gee nie??!
Posted by xkreniewp (kaapstad) on Tuesday, September 05, 2006 - 09:57
Kyk almal op hierdie blog weet ek is 'n groot Roets fan,maar een ding is verseker,hy is te voorspelbaar op die aanval (sorry KB).As hy die bal kry weet selfs die ou wat peanuts in die stands verkoop hy 'n up and under skop.Weet nie of dit dalk sy opdrag is nie want ek dink hy kan verwoestend wees op die aanval.
Posted by Marcel (Pretoria) on Tuesday, September 05, 2006 - 10:03
Ons het geskuif na vorige thread "Team announced"
Posted by Koning Blou (Centurion) on Tuesday, September 05, 2006 - 10:03
Hi all
what is happening with our men? Whats wrong with Bands and Steenkamp we dont hear anything, are they going to play anytime soon?
Die Bulle moet iets doen omdat ons moes die currie cup wen!!!
 
Posted by Meché (East London) on Tuesday, September 05, 2006 - 12:37
It just shows, we have +/- 10 men out and we play well, but in the Boks side our men show were they come from by scoring or saving tries!!!! Heads up, they will return....
Posted by Meché (East London) on Tuesday, September 05, 2006 - 12:39
Kom nou, wat gaan aan met ons rugby. Aplon druk 2 driee teen die Bulle se "B span" en nou moet hy sommer Bok raak. Asb. Chester Williams raak realisties, die ou het nog nie eens S14 gespeel nie. Ek hoop die Bok ouens mag CC speel as die Tri nations klaar is, dan sal ons sien wie lag vir die Bulle/
Posted by Bul1 (Port Elizabeth) on Wednesday, September 06, 2006 - 14:53
Ouens eks nou wel 'n Wiepee ou maar ek sê julle raak van JP Nel ontslae en die helfte van julle probleme is weg.Om 'n aggresiewe benadering te hê is goed maar daar is iets soos te.Om aanmekaar te ruk en te pluk en laat te loop is wragtig om jou eie spanmaats se konsentrasie van die game weg te neem en op ander goed te fokus,raak ontslae van hom dit is beter.Ek weet Barry vang ook k.k aan en dis verkeerd maar om vir 80 minute soos JP te wil speel met 'n ou soos Dries aan sy buitekant is ook k.k want hy laat Dries kak lyk.
Posted by Prooooovince (mosselbay) on Wednesday, September 06, 2006 - 20:10
Province hoelykdit boet

Ek wil gou ny `n wp ondersteuner self hoor, Hoe sal jy julle ondersteuners se gees beskryf.

Waar ek bly het die wp uiters swak gees byvoorbeeld. Ek bly in n Kaapse koshuis ons is 6 BLOUBULLE in die koshuis en 96 wp ondersteuners.

Elke middag is daar omtrent 25 wp`s im my en my pel (my pel is ook n BLOUBUL) se kamer en dan in n baie satire manier se hulle die BLOUBULLE sleg net omdat ons n swak seisoen het.

Maar die naweek toe wp teen die SHARKS verloor het was 90% van die wp`s still.

Verduidelik asb vir my julle gees.


BLOU BULLE BO
Posted by Baked Patato (Gansbaai) on Thursday, September 07, 2006 - 22:24

 

   
 
 

Maintained by Hein Venter
Last updated on 2006/09/09 06:39:18 PM